Apr 22, 2009

Apa erti dilahirkan?

Apa ertinya dilahirkan?ada orang kata jika langit di turunkan kebawah maka musnahlah kita... oleh kerana kelajuan angin membawa awan selaju 200KM/jam ...Jika gunung rendah sikit maka kita akan kemarau..... .(krn ia menahan hujan)Jika kerak bumi retak melimpahlah api panas yang membunuh....Jika angin tidak meniupkan debu ke laut maka tiadalah Hujan....Apa ertinya hidup?Sel-sel badanKu diciptakan dengan sungguh komplex....sebenih sperma hina iaitu aku ketika kecil membawa maklumat untuk satu sistem tubuh badan yang sempurna...maklumat menentukan panjang tulang dadaku..(jika terlebih panjang maka koyaklah otot dadaKU)..Waktu kecil orang selalu cakap kepala ku besar....rupanya2 tulang kepalaKu tumbuh berkadar terus dengan pertumbuhan otak.. jika tulang kepala lambat dari pertumbuhan otak.. maka pasti aku mati kerana ruang untuk otak ku tak cukup ...dan tekanan otak terlalu kuat ...Siapa menentukan NYa?Siapa menentukan susu dikeluarkan IBU mempunyai antibody?Siapa yang mengetahui ketika kecil aku tidak bergigi hanya boleh meminum susu Ibu?Siapa siapa?Adakah Kau Ya TuhanKu Sayang?Mengapa diciptakan Aku ini?Adakah aku diciptakan ke neraka?Ya TuhanKU Sayang ... TuhanKU pemadam dosa hambanya...TuhanKU yang mempunyai belas kasihan...TuhanKU yang Rahmat meliputi segalanya...Ampunkanlah diriKU....Kuatkan HatiKU menempuh lempias nafsu dan godaan Dunia...CINTAkan aku kepada Syahid... Cintakan sahabat2 KU kepada kematian...Cintakan Kami kepada JALANmu Yang LURUS...Ya TuhanKU sayang .....Ikhlaskan diriKU.... ikhlaskanlah diriku.....Syurgamu Disana tapi UsahaKU dimana?

0 ..bicara berhikmah~:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com